10 practici indiene Ayurveda care asigură longevitatea şi o viaţă mai sănătoasă

O dietă echilibrată şi o rutină zilnică de exerciţii fizice sunt esenţiale pentru o minte şi un corp sănătos. Dar acesta este doar începutul când vine vorba de sănătate, scrie curejoy.com. Ştiinţa Ayurveda deţine tehnici vechi de mai bine de 5.000 de ani pentru asigurarea longevităţii şi menţinerea unei vieţi echilibrate:


Consumul ceaiului de ghimbir

Apa rece poate împiedica funcţiile digestive. Beţi cât de multă apă caldă sau ceai de ghimbir pe tot parcursul zilei. Ceaiul de ghimbir favorizează digestia.

Mâncatul în tăcere

Ar trebui să mâncăm şi în tăcere din când în când. Când faceţi acest lucru, vă bucuraţi mai mult de mâncare şi este mai uşor de înţeles semnalul corpului, ceea ce vă ajută să preveniţi supraalimentarea.

Masa de prânz trebuie să fie cea mai consistentă 

Ayurveda consideră că focul digestiv este la nivel maxim atunci când soarele se află în cel mai înalt punct al cerului. Totuşi, nu înseamnă că ar trebui să mâncaţi mai mult decât aveţi nevoie. Ideea este de a mânca mai puţin la micul dejun şi cină şi ceva mai consistent la prânz.

Râdeţi de câte ori aveţi ocazia

Râsul eliberează endorfinele, stimulează circulaţia sângelui şi creşte nivelul de relaxare. Urmăriţi un film de comedie bun, spuneţi glume amuzante şi nu uitaţi să râdeţi cât puteţi.

Masaj

Numeroase studii au arătat uimitorul beneficiu al masajului, incluzând scăderea tensiunii arteriale, creşterea tonusului muscular, reducerea stresului şi…

citeste mai mult aici

categorii
Lifestyle
Niciun comentariu

Scrie un comentariu

*

*

CITESTE STIRI ASEMANATOARE