Cât de mult trebuie să mergi pe jos ca să pierzi în greutate şi cum trebuie făcută plimbarea în mod corect

Bright Side ne arată care sunt regulile pe care trebuie să le urmăm pentru ca mersul pe jos să înlocuiască un întreg set de exerciţii.

 


Cum transformi o plimbare într-un antrenament fizic

Principalii factori care influenţează arderea caloriilor în timpul mersului sunt distanţa acoperită, viteza şi greutatea corporală. Pentru cele mai bune rezultate, trebuie să urmaţi un program regulat şi să utilizaţi un dispozitiv sau o aplicaţie de numărat paşii. Acest dispozitiv vă va spune cât de mult aţi mers pe parcursul unei zile. Dacă acoperiţi o distanţă mare, dar totuşi nu pierdeţi în greutate, puteţi calcula câţi paşi trebuie să adăugaţi.

 

 

Câţi paşi trebuie să faceţi pe zi pentru a pierde în greutate

Această estimare aproximativă vă va ajuta să vă creaţi propriul program (reţineţi că depinde mult de caracteristicile individuale, stilul de viaţă, obiceiurile alimentare şi starea de sănătate):

 

100 kcal = 2.000 de paşi = 1.6 km

1 kg = 140 000 de paşi = 7 000 kcal = 112 km

 

Modalităţi de prelungire a plimbărilor:

 

  • Încercaţi să circulaţi mai puţin cu maşina sau cu autobuzul.
  • Duceţi copiii la şcoală şi înapoi acasă.
  • Nu mai utilizaţi lifturi şi scări rulante.
  • Plimbaţi câinele mai mult timp.

 

Pentru a vă face plimbările mai interesante, încercaţi următoarele:

 

  • Ia un prieten să-ţi ţină companie.
  • Ascultaţi muzica preferată sauun  audiobook.
  • Mergeţi în locuri necunoscute şi alegeţi noi rute.

 

În timpul iernii, puteţi…

citeste mai mult aici

categorii
Lifestyle
Niciun comentariu

Scrie un comentariu

*

*

CITESTE STIRI ASEMANATOARE