Conflict între abonamentul medical şi asigurarea de sănătate. Ce spun asigurătorii şi clinicile private

Pentru că preţul abonamentului nu acoperă în totalitate riscurile la care se expune clientul şi pe care spitalul privat se angajează că le va acoperi, operatorul de servicii medicale găseşte subterfugii pentru a scădea din calitatea serviciilor pe care le oferea în declaraţia iniţială, spun asigurătorii şi multe voci din domeniul protecţieiv consumatorilor. Aceştia susţin că viitorul aparţine asigurărilor, iar abonamentul medical trebuie reglementat pentru a redeveni ceea ce este de fapt: un abonament medical şi nu o asigurare. În replică, Cristian Hoţoboc, preşedintele Patronatului Furnizorilor de Servicii Medicale Private – PALMED, spune că asigurările sunt complementare şi pot coexista în sistem.


„Riscul de a se repeta în sectorul asigurărilor de sănătate experienţa din domeniul asigurărilor RCA este foarte mare şi consider că trebuie o abordare responsabilă din perspectiva nivelului de preţ”, a declarat Virgil Şoncutean, membru al Comitetului de Direcţie al UNSAR – Uniunea Naţională a firmelor de asigurare. La rândul său, Mihai Popescu, CEO Ergo Asigurări, a spus că „până la urmă abonamentul este un produs, deductibil, datorită rolului social, dar necesită reglementări în privința conținutului livrat de la o zi la o lună şi de la orice serviciu la orice alt serviciu. Cu astfel de reglementări am fi mai aproape de rolul complementar dintre asigurările și abonamentele de sănătate.”

Virgil Şoncutean, preşedintele Allianz Ţiriac, arată, în urma unei întrebări a ECONOMICA.NET, faptul că abonamentele şi asigurările de sănătate sunt şi…

citeste mai mult aici

categorii
Economie & Afaceri
Niciun comentariu

Scrie un comentariu

*

*

CITESTE STIRI ASEMANATOARE