Creşterea nivelului de fericire prin practici budiste

De-a lungul timpului, practicanţii budişti au înţeles diferenţa pe care o pot face câteva obiceiuri zilnice în creşterea nivelului de fericire şi relaxare, scrie wellandgood.com. Consultantul în comunicare David Michie a vorbit despre acest subiect în cartea sa „Budismul pentru oamenii ocupaţi: găsirea fericirii într-o lume în grabă“, împărtăşind patru dintre practicile zilnice pe care le fac budiştii:


Începeţi dimineaţa într-un mod relaxant

Primele moment ale dimineţii dau tonul întregii zile, motiv pentru care Michie recomandă să le folosiţi concentrându-vă pe activităţi relaxante, fără a vă gândi la munca pe care trebuie să o depuneţi pe parcursul zilei. „Evitaţi deschiderea telefonului şi a reţelelor sociale imediat cum vă treziţi“, spune el.

Este recomandat să începeţi ziua cu câteva afirmaţii de genul: „Sunt plin de energie, iar corpul meu abundă de sănătate“ sau „Trăind în linişte şi pace, devin din ce în ce mai fericit şi mai eficient în tot ceea ce fac, atât pentru binele meu, cât şi pentru cei din jur“.

Bucuraţi-vă de lucrurile mici care vă fac fericiţi

Când vă gândiţi la lucrurile pe care le faceţi zilnic – mersul la sală, cafeaua de dimineaţă sau condusul către serviciu – majoritatea sunt făcute pe pilot automat. Michie spune că un budist va trece prin aceste activităţi folosindu-şi mintea. „Concentraţi-vă pe senzaţiile pe care le experimentaţi atunci când faceţi un duş sau la fiecare înghiţitură de cafea“, spune el, adăugând că…

citeste mai mult aici

categorii
Lifestyle
Niciun comentariu

Scrie un comentariu

*

*

CITESTE STIRI ASEMANATOARE