Cum să dormi puţin, dar să te trezeşti odihnit: tehnicile folosite de Nikola Tesla, Leonardo da Vinci şi Salvador Dali

Odihna are un rol vital atunci când vorbim despre sănătatea organismului şi funcţionarea creierului. Un somn odihnitor are ca rezultat creşterea energiei în organism, un sistem imunitar mai puternic, o stare generală mai bună şi chiar o viaţă mai lungă. 


Însă, contrar aşteptărilor, un somn odihnitor nu ţine neapărat de numărul de ore dormite ci de tehnica folosită. „BrightSide.me“ a aflat cum reuşeau Nikola Tesla, Leonardo da Vinci sau Salvador Dali să se odihnească folosin puţine ore pentru somn.

Somnul strămoşilor- 6 ore

Formula de dormit : 4 ore (prima fază) + 2 ore (a doua fază) = 6 ore

Strămoşii noştri dormeau în două faze separate de o perioadă de veghe. Această perioadă era folosită pentru practicile spirituale. Dacă doriţi să încercaţi somnul polifazic, dar nu ştiţi de unde să începeţi, aceasta este o bună metodă de început. Pentru majoritatea oamenilor, este cea mai confortabilă opţiune şi poate fi suplimentată cu 30 de minute de somn în perioada de adaptare.

Dymaxion – 2 ore

Formula de dormit: 4 reprize de 30 de minute la fiecare 6 ore = 2 ore

Buckminster Fuller a venit cu cea mai eficientă tehnică de dormit constând în 4 faze de 30 de la fiecare 6 ore. El pretindea că nu s-a simţit niciodată mai energic. După 2 ani de la acest program, faimosul  inventator a fost examinat de medici, care au constatat că este într-o stare de sănătate perfectă. Se pare că acesta este una dintre cele mai drastice metode de dormit.

Superhuman – 2 ore

Formula de dormit : 6 reprize de 20 de minute…

citeste mai mult aici

categorii
Lifestyle
Niciun comentariu

Scrie un comentariu

*

*

CITESTE STIRI ASEMANATOARE