Ministerul Finanţelor aplică avertismente de publicitate înşelătoare, după controale la 447 de firme

După finalizarea verificărilor privind publicitatea înşelătoare şi comparativă la 447 de firme, dintre care 17 mari contribuabili, „s-au aplicat avertismente pentru mesajele publicitare neconforme”, se arată într-un comunicat transmis marţi de Ministerul Finanţelor (MFP).


Mesajele neconforme erau, potrivit MFP, de tipul: „…suntem cei mai ieftini din cartier!”, „Cea mai bună şi proaspătă carne, doar la…!” sau „Mai ieftin, mai bun, mai aproape!”.

Ministerul primeşte sesizări privind publicitatea înşelătoare prin intermediul formularului de sesizări online disponibil pe site la adresa http://www.mfinante.ro – Agenţi economici – Publicitate înşelătoare – Formularul de sesizare on line. Astfel, „aspectele care reprezintă încălcări ale Legii nr.158/2008 vor fi identificate, cercetate şi soluţionate într-un timp cât mai scurt”, precizează MFP.

Instituţia menţionează că va continua campania de informare şi verificare privind publicitatea înşelătoare şi comparativă a agenţiilor turistice – cod CAEN 7911, şi a turoperatorilor, urmând ca în trimestrul III să fie verificate societăţile care desfăşoară comerţ cu amănuntul al produselor farmaceutice, în magazine specializate – cod CAEN 4773.


Share pe Facebook

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din…

citeste mai mult aici

categorii
Economie & Afaceri
Niciun comentariu

Scrie un comentariu

*

*

CITESTE STIRI ASEMANATOARE