Valer Harcaş, director de comunicare: Mărcile proprii Kaufland au aceeaşi calitate în ţările în care compania este prezentă

Mărcile proprii ale Kaufland au aceeaşi calitate în ţările în care compania este prezentă, a spus Valer Hancaş, director de comunicare, în contextul în care Ministerul Agriculturii a prelevat probe din magazinele din Germania pentru realizarea studiului produselor susceptibile de dublu standard.



Valer Harcaş, director de comunicare: Mărcile proprii Kaufland au aceeaşi calitate în ţările în care compania este prezentă

„Calitatea mărcilor proprii este absolut identică în toate cele şapte ţări în care Kaufland este prezent în Europa”, a declarat Valer Hancaş, director de comunicare al Kaufland România, luni, în cadrul prezentării unui proiect dezvoltat de companie.

Kaufland are peste 1.250 de magazine în şapte ţări (Germania, Cehia, Slovacia, Polonia, România, Bulgaria şi Croaţia) şi o reţea de 115 magazine în România.

Proporţia legumelor şi a fructelor româneşti pe rafturile magazinelor Kaufland diferă în funcţie de sezonalitate. „Legumele şi fructele româneşti, vara, în plin sezon, pot ajunge la peste 90%. Vorbind de miere, peste 90% vine din producţia românescă, produsele de panificaţie, aproximativ 90-95% sunt româneşti. La gama de lactate, aproape în fiecare an am crescut gama de articole româneşti cu aproape 30%”, a spus Harcaş.

„Există o tendinţă de consum, care nu e una pur românescă, ci este una internaţională, în care consumatorul îşi caută produse locale”, a adăugat directorul de comunicare.

O echipă de specialişti din cadrul Ministerului Agriculturii şi…

citeste mai mult aici

categorii
Economie & Afaceri
Niciun comentariu

Scrie un comentariu

*

*

CITESTE STIRI ASEMANATOARE